İsmail Yk – Bas Gaza Dinle, Bas Gaza İndir, Bas Gaza Şarkı Sözleri

10 Yorum »

  1. ibrahim demiş

    çok güzel ama niye indiremiorus ve ismayıl yk hangi takımı tutuyor

  2. dogukan66 demiş

    çokkkkk süperrrr

  3. sercan demiş

    bas gazayı gonderin

  4. burak demiş

    çok süperrrrrr

  5. burak demiş

    bas gza klimi çok güzel bayıldım

  6. aykut han demiş

    bu şarkı hiç güzel deyil nedeni telefona bunu atacaktım attım kontör gitti vay ben bunu çıkartanın heeeeeee

  7. emre demiş

    ismail yk seni çok seviyorum

  8. senanur demiş

    ismail yk sana hayranım

  9. furkan demiş

    basgazayı gönderin bana

  10. furkan demiş

    manyak bişey

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

